Brzi pristup

Najčešća pitanja

37 rezultata
  • Koju vrstu opreme Isia ® Patio IO može da kontroliše? (0) 21.02.2025

    Isia Patio IO je kompatibilan sa IO opremom:

    Terasa i na otvorenom:

    • Tenda
    • Pergola
    • Veranda

    Kapci i spoljni ekrani:

    • Roletne
    • Spojni vertikalni ekran
    • Spoljašnji venecijaneri
    • Zakretni zatvarač

    Grejanje i osvetljenje:

    • Grejanje *
    • Osvetljenje **
    • Prijemnici

    * ON/OFF Zatamnjenje
    ** ON/OFF Zatamnjenje RGB i balans belog

    Vrata i kapije:

    • Garažna vrata
    • Kapija

    U skladu sa EN12453 u vezi sa sigurnom upotrebom vrata i kapije, upotreba Isia Patio IO za kontrolu automatskih garažnih vrata ili kapije bez vidljivosti korisnika, potrebno je zahtev za ugradnju fotoćelija tipa sigurnog sistema.

    Vindovs:

    • Klizni prozor

    Dodaci i partneri:

    • Senzori (Auto/Manu funkcije)
    • Veluks motori (autonomni ili ne) osim venecijanskih i lakih
    • Теlecо IO *

    * ТЕLECО kompatibilnost će biti potvrđena lansiranjem TEleco IO prozvoda

    Ne koristite sa alarmima

    Nema ograničenja na :

    • Broj ukupno uparenih proizvoda
    • Broj uparenih grupa
  • Mogu li da montiram zidni nosač za Isia ® Patio IO spolja? (0) 21.02.2025

    Zaštitni kod Isia PatIO-a je (IP) 44 . Dakle, daljinski upravljač ima visoku otpornost na udarce, padove i prskanje vode.
    Možete ga koristiti napolju, ali se mora čuvati u zatvorenom prostoru na zidnom nosaču.

  • Kako postaviti novi kanal na на Ysia ® Patio IO? (0) 21.02.2025

    Pre uparivanja proizvoda, proizvodite je da sretnete kanal koji ga kontroliše.

    Informacije: Možete kreirati 16 kanala proizvoda/grupe.

    1. Izaberite tip kanala

    Postoji dva tipa kanala :

    • Proizvod: za kontrolu jednog proizvoda
    • Grupa: za kontrolu nekoliko istih vrsta proizvoda. Ne možete da napravite heterogenu grupu (svetlo + tenda na primeru).

    2. Izaberite tip proizvoda za kontrolu

    Izaberite kanal proizvoda.

    Pogledajte sledeća česta pitanja za više informacija: Koju vrstu opreme moj Ysia Patio IO može da kontroliše?

     

    U slučaju greške idite u meni podešavanja da biste uredili kanal.

    3. Izaberite ime da opišete i personalizujete svoj kanal  

    Možete personalizovati ime na listi unapred definisanih naziva (Naziv proizvoda, Ug, Sever, Terasa itd.) ili kreirati svoje ime koristeći virtuelnu tastaturu (maksimalno 20 karaktera).

    Kada izaberete kanal, možete da uparite novu opremu sa njim.

  • Kako upariti Ysia ® Patio IO sa novom opremom? (0) 21.02.2025

    Ova česta pitanja objašnjavaju kako da dodate novi uređaj koji je već programiran i kontrolisan pomoću drugog daljinskog upravljača sa vašim Ysia Patio IO.

    Informacije : Prvo morate kreirati kanal koji će biti povezan sa novom opremom. Ako to već niste uradili, pratite najčešća pitanja: Kako da postavim novi kanal na mom Ysia Patio IO?

    1. U režimu navigacije: skrolujte da biste izabrali željeni kanal

    2. Postavite svoju opremu u režim uparivanja

    Informacije: Da biste saznali kako ovo da uradite, pratite uputstva za opremu na aplikaciji Help me

    Za Somfy radio motor: Pritisnite i držite PROG dugme na daljinskom 3 sekunde, dok motor ne uradi GORE-DOLE.

    3. Uparite novu opremu

    Informacije: Ako je ekran daljinskog upravljača crn, pritisnite bilo koje dugme da biste ga uključili. Ovi pritisci nemaju efekta i samo osvetljavaju Ysia ekran.

    Kratko pritisnite dugme prog na zadnjoj strani Ysia Patio IO-a. Motor pravi kratak pokret gore-dole.

    4. Ysia Patio IO је uparen sa Оpremom i spreman za upotrebu!

     

  • Da li je moguće personalizovati piktogram svakog kanala Ysia ® Patio IO? (0) 21.02.2025

    Ne, piktogram se ne može uređivati i povezan je sa tipom proizvoda.

    Ali možete urediti naziv kanala (maksimalno 20 znakova ) u podešavanjima daljinskog upravljača.

  • Nakon resetovanja Ysia ® Patio IO, zašto se neželjeni proizvodi pomeraju kada se koristi kanal? (0) 21.02.2025

    Uvek budite sigurni da ste prekinuli uparivanje svih svojih proizvoda pre resetovanja daljinskog upravljača.

    Resetovanjem daljinskog upravljača ne prekida se uparivanje povezanih/uparenih proizvoda.

    Informacije: Ako ste već resetovali daljinski upravljač bez prethodnog rasparivanja proizvoda, moraćete da resetujete ove proizvode tako da daljinski upravljač više ne kontroliše njima.

    Da biste resetovali Ysia Patio IO, idite u meni Podešavanja , zatim Podešavanja daljinskog upravljača i izaberite Resetuj daljinski.

  • Da li je Ysia ® Patio IO kompatibilan sa IO proizvodima? (0) 21.02.2025

    Da, samo rolo i nagibni prozor za krov. Ne sa venecijanerima, svetlima itd.

    Kada birate tip proizvoda u kreiranju kanala, izaberite namenski odeljak:

    • Veluks za žičani veluks
    • Solar Veluks za solarne/ bežične
       
  • Ekran Ysia ® Patio IO je previše svetao ili nedovoljno, mogu li da ga promenim? (0) 21.02.2025

    Podrazumevano će se automatski podešavati između 3 nivoa u zavisnosti od osvetljenosti okoline:

    • Na otvorenom: 10%
    • Unutrašnjost: 50%
    • Noć: 85%

    Možete ga promeniti ručno u Podešavanja-> Podešavanja daljinskog -> Osvetljenost -> ručno od 5 do 100%.

    Informacije: Ako ga pustite na 100%, to će uticati na trajanje baterije.

  • Kako urediti postojeći kanal Ysia ® Patio IO? (0) 21.02.2025

    Da biste uredili postojeći kanal na daljinskom upravljaču , idite u meni Podešavanja i izaberite Podešavanja kanala .

    moći ćete da :

    • Kreirate novi kanal
    • Uredite kanal
    • Automatsko/ ručno upravljanje
    • Izbrišete kanal
  • Kako mogu da sprečim da motor automatski reaguje kada je sunce sa Ysia ® Patio IO? Kako mogu da blokiram scenarije koje je pokrenula TaHoma ? (0) 21.02.2025

    Ručni režim vam omogućava da deaktivirate automatske režime na uparenim proizvodima na vašem Ysia Patio IO. Automatski režimi su scenariji, tajmeri, senzor sunca ili kiše ako su postavljeni (vetar je sigurnosni senzor i ne može se deaktivirati ).

    Preko menija Podešavanja izaberite Podešavanja kanala, a zatim Upravljanje automatizmom . Ili to možete učiniti direktno na odgovarajućem kanalu, u režimu vožnje pritiskom na dugme za potvrdu 3s.

    Možete da pređete iz ručnog u automatski režim ili iz automatskog u ručni (pri svakom prelasku motor uradi gore-dole).

    Informacija: « M » je prikazano na uglu kada je ručni režim je aktiviran, tj. nema ga kada je aktiviran automatski režim.

  • Kako promeniti baterije na Ysia ® Patio IO? (0) 21.02.2025

    Kada je nivo baterije na kritičnom nivou, posebna ikona će biti prikazana u uglu ekrana.


    Informacije: Kada se pojavi ova ikona, daljinski upravljač još uvek može da se koristi oko mesec dana pre nego što se baterija isprazni. Nakon ovoga, potrebna je zamena baterija (ekran će biti isključen).

    Kako zameniti baterije na Ysia Patio IO:

    1. Pritisnite otvor na zadnjoj strani kontrolne tačke da biste oslobodili odeljak za baterije.


    Informacije: Koristite olovku ili šrafciger (maksimalno 2,8 mm). Ne koristire alat sa oštrim vrhovima, poput šrafova ili igala.

    2. Instalirajte baterije ili zamenite postojeće.

    Model baterija: 2k AAA (LR03) 1.5V

     

    3. Gurnite odeljak za baterije nazad u daljinski upravljač.
     

    Zašto je teže nego ranije?

    Zbog razvoja bezbednosnog standarda (IEC 62368-1), zakonodavstvo je strože za uslove pristupa bateriji i zahteva korišćenje alata ili dva blagovremeno odvojena pokreta za pristup bateriji.

    Podsetnik: autonomija sa normalnom upotrebom je 2 godine pre zamene baterija.

  • Zašto je ime skraćeno ispod piktograma Ysia ® Patio IO kanala? (0) 21.02.2025

    Broj karaktera je ograničen na 20. Možete da izmenite i personalizujete ime preko menija za podešavanja kanala.

  • Zašto se piktogram „baterija“ pojavljuje u uglu Ysia ® Patio IO ekrana? (0) 21.02.2025

    Kada je nivo baterije na kritičnom nivou, posebna ikona će biti prikazana u uglu ekrana.

     

    Informacije: Kada se pojavi ova ikona, daljinski upravljač još uvek može da se koristi oko mesec dana pre nego što se baterija isprazni. Nakon ovoga, biće obavezna zamena baterija (ekran će biti isključen). Pogledajte najčešća pitanja: Kako promeniti baterije na Ysia Patio IO?

     

  • Zašto moj proizvod koji kontroliše Ysia ® Patio IO ne reaguje na dobar način? (0) 21.02.2025

    Proverite da li ste izabrali dobar profil tokom izbora kanala.

    Možete ga promeniti u podešavanjima, modifikaciji kanala, tipu proizvoda.

  • Zašto moja pergola koju kontroliše Ysia ® Patio IO ne reaguje na dobar način? (0) 21.02.2025

    Pergola kod koje se lamele samo zakreću i pergola kod koje se i uvlače imaju 2 različita profila. Proverite da li ste izabrali dobar profil.

    Možete ga promeniti u podešavanjima, modifikaciji kanala, tipu proizvoda.

  • Kako napraviti novu grupu koja kontroliše nekoliko opreme sa Ysia ® Patio IO? (0) 21.02.2025

    Uz Ysia Patio IO možete da kontrolišete grupu proizvoda iste vrste (na primer, roletne). Međutim, ne možete kreirati i kontrolisati heterogenu grupu (svetlo + tenda na primer).

    Morate da kreirate grupni kanal . Ako to već niste uradili, pratite najčešća pitanja: Kako da kreiram novi kanal na mom Ysia Patio IO?

    Kada je vaš grupni kanal kreiran, potrebno je da dodate proizvode koje želite da kontrolišete pomoću njega. Da biste to uradili, morate da pratite najčešća pitanja: Kako upariti Ysia ® Patio IO sa novom opremom ?

    Upozorenje: Da biste izbegli bilo kakav problem sa programiranjem, morate da dodajete nove uređaje jedan po jedan, prolazeći kroz ceo proces uparivanja za svaki proizvod.

  • Šta je Apple HomeKit? (129) 27.01.2021

    Apple HomeKit je tehnologija koja omogućava jednostavan i bezbedan način upravljanja Vašim domom korišćenjem aplikacije Apple Home i Siri na uređajima iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod ili Mac.

    Širom sveta više od 50 brenodva nudi proizvode koji su kompatibilni sa HomeKit-om i Apple uređajima – a ovaj broj će se samo povećavati.

    Od sada, među kompatibilne proizvode pripada i TaHoma® Box.

  • Šta je razlika između Siri i Home aplikacije? (32) 27.01.2021

    Siri je inteligentan asistent koji nudi brza i jednostavna rešenja za efikasno upravljanje Apple uređajima (detaljne informacije na Apple veb-sajtu).

    Home aplikacija omogućava upravljanje pametnim uređajima preko Apple TV-a, HomePod-a, iPhone-a i iPad-a, ili dodirom, automatski, ili preko Siri aplikacije (detaljne informacije na Apple veb-sajtu).

  • Kako HomeKit funkcioniše sa TaHoma® uređajem? (32) 27.01.2021

    Kompatibilnost sa HomeKit-om omogućava upravljanje Somfy uređajima Preko Siri-ja ili preko Apple Home aplikacije.

    Siri: jednostavno dodavanje funkcije glasovnog upravljanja TaHoma® uređaju i tražite Siri sa Apple uređaja kako biste upravljali pametnim uređajima Vašeg doma.
    Home aplikacija: pametne uređaju Vašeg doma možete pronaći i u Apple Home aplikaciji kojima možete upravljati preko svih Apple uređaja. Home aplikacija može da se koristi i za podešavanje HomeKit instalacije.

  • Kako funkcioniše povezanost između TaHome, uređaja i HomeKit-a? (29) 27.01.2021

    TaHoma® omogućava povezivanje između pametnih uređaja Vašeg doma i uređaja koji koriste HomeKit tehnologiju. To je neposredna lokalna povezanost između upravljača i uređaja kojima se upravlja.

    Ova povezanost zahteva posebno podešavanje u softveru svakog TaHoma® uređaja.

    Napomena: Uobičajena kompatibilnost razvijena između TaHome i drugih partnerskih operatera najvećim delom se odvijala preko Oblaka.

  • Na koji način se može daljinski upravljati uređajima koji koriste HomeKit tehnologiju? (33) 27.01.2021

    U opštem slučaju (ne samo u slučaju TaHome) HomeKit omogućava daljinsko upravljanje tako što jedan od sledećih uređaja podesi kao kućni hab: HomePod, AppleTV (4. ili novija generacija), tvOS 10.x ili novija verzija, ili iPad sa iOS 10.x ili novijom verzijom.

    To omogućava prosleđivanje lokalne povezanosti prema oblaku, i time omogućavajući daljinsko upravljanje.

  • Koja verzija TaHoma® Box-a je kompatibilna sa Apple HomeKit-om? (27) 27.01.2021

    Svaka generacija TaHoma® Box-a mora ispuniti određeni proces sertifikacije.

    Trenutni proces sertifikacije odnosi se na 2. generaciju TaHoma® Box-a, što označava aktuelnu verziju, bilo da već posedujete TaHomu u Vašem domu ili tek planirate da nabavite novi uređaj.
    1. generacija TaHoma® Box-a i Somfy Box-a (četvrtastog su oblika), i TaHoma® DIN-Rail nisu kompatibilni.

    Nova verzija TaHoma® Box-a osvežena je sa HomeKit specifikacijama:

    TaHoma® mora da poseduje MFI sertifikat (Made for iPhone, Apple program za licenciranje)
    Svaki TaHoma® uređaj dobija jedinstveni HomeKit kod (QR kod za podešavanje) kako bi se obezbedila povezanost sa HomeKit-om.

    Kod za podešavanje dostupan je na dnu svake ambalaže, unutar pakovanja.

    Funkcionisanje je obezbeđeno i u slučaju da već posedujete TaHoma® uređaj (ili ste nabavili bez HomeKit-a).

    Sa TaHoma® aplikacijom pokrenite povezivanje sa HomeKit-om (pogledajte uputstvo za HomeKit direktno u TaHoma® aplikaciji).

  • Zašto postoje dva rešenja za povezivanje Apple HomeKit i TaHoma® uređaja? (25) 27.01.2021

    Kompatibilnost između TaHome i HomeKit-a mora da funkcioniše u oba slučaja:

    Za nove TaHoma® Box-ove koji se već proizvode da budu kompatibilni sa HomeKit-om (logo i kod za podešavanje)
    Za postojeće TaHoma® Box-ove koji ne sadrže HomeKit kompatibilnost (za postojeće korisnike)

    Za nove TaHoma® Box-ove:

    Kao i svaki uređaj sa HomeKit sertifikatom, i TaHoma® Box-ovi sadrže sve detalje i elemente koje zahteva sertifikat, strogo prateći HomeKit smernice. To uključuje HomeKit QR-kod (kod za instalaciju) koji se nalazi na dnu kutije i u pakovanju, koji se kasnije koristi i u Home aplikaciji za konfiguraciju povezivanja.

    Napomena: sledeće uputstvo (za postojeće Box-ove) važi i za nove Box-ove: prvo se instalira TaHoma® aplikacija, a kasnije se povezuje sa HomeKit-om.

    Za postojeće Box-ove:

    HomeKit je naravno dostupan i za postojeće korisnike, to jest ako u Vašem domu već posedujete jedan TaHoma® Box, ili ukoliko kupujete proizvod na kojem nije naznačen HomeKit logo. Jednostavno se povezuje sa HomeKit-om, treba samo pratiti uputstva za HomeKit u TaHoma® aplikaciji.

  • Koji Somfy uređaji i proizvodi su kompatibilni sa Apple HomeKit-om? (44) 27.01.2021

    Određeni broj Somfy proizvoda kompatibilan je sa HomeKit tehnologijom preko TaHome i sa odobrenjem Apple-a:

    Samo oni proizvodi koji koriste io-homecontrol® protokol

    HomeKit dozvoljava upravljanje uređajima samo preko dvosmerne radio veze.

    RTS uređaji (jednosmerno radio upravljanje) nisu kompatibilni sa HomeKit funkcijom.

    Izuzetak su proizvodi koji omogućavaju ulazak u dom (baštenska vrata, garažna vrata).

    HomeKit ne dozvoljava ove proizvode: kapije, garažna vrata, prozori i brave nisu kompatibilni sa HomeKit-om.

    Zasenčivači prozora i zasenčivači terase

    Kompatibilnost uređaja, kao deo procesa validacije, preko TaHoma® Box-a i HomeKit-a funkcionalno se proverava od strane Apple timova.

    Trenutno samo zasenčivači prozora i zasenčivači terasa funkcionišu sa HomeKit-om.
    Samo je deo ove opreme kompatibilan (pogledati listu kompatibilnih uređaja).
    Naknadna potencijalna dopunjavanja predmet su poslovnog dogovora između kompanija Somfy i Apple, i zahtevaju odobrenje kompanije Apple.

  • Da li je moguće pristupiti TaHoma® scenarijima preko Apple HomeKit aplikacije? (23) 27.01.2021

    HomeKit dozvoljava samo ona scenarija koja su kreirana u Home aplikaciji („scenes”)

    TaHoma® scenarija nisu dostupna u HomeKit-u.

    Ali u Home aplikaciji mogu da se kreiraju određena scenarija (scenes) koji rukuju sa Somfy proizvodima.

  • Šta je TaHoma®? (54) 12.10.2018
    TaHoma® je rešenje koje vam omogućava da kontrolišete povezanu opremu u kući. Ono predstavlja prijatelja koji vam pomaže da svakodnevno upravljate povezanom opremom (osvetljenjem, vratima i prozorima, alarmom, grejanjem itd.). Njega možete da kontrolišete od kuće ili u pokretu, pomoću mobilnih uređaja ili računara.
  • Da li mi treba internet za rad programa TaHoma®? (31) 12.10.2018
    Da, potrebna vam je internet veza da registrujete i povežete opremu, konfigurišete TaHoma® i na daljinu kontrolišete svoju opremu.
  • Koja je početna cena za povezivanje kuće sa programom TaHoma®? (69) 12.10.2018

    Većina korisnika pretpostavlja da je automatizacija kuće preskupa za njih. U kompaniji Somfy, dizajnirali smo automatizaciju kuće tako da bude fleksibilna i skalabilna. Možete lako da započnete povezivanje kuće povezivanjem roletni, a kasnije, kada budete mogli, garažnih vrata, pa prozora, osvetljenja i tako dalje. Po pitanju budžeta, nekoliko stotina evra je dovoljno da povežete svoju kuću. Zatim možete da opremate kuću u sopstvenom tempu i u skladu sa trenutnim budžetom.

  • Šta se dešava ako nestane struje za program TaHoma®? (27) 12.10.2018

    Nemate razloga za brigu! Baterija i GSM modul preuzimaju kontrolu sa trajanjem baterije od 3 meseca. Bićete upoznati sa najsitnijim problemima do kojih dolazi na bilo kojoj povezanoj opremi ili neovlašćenom ulasku u kuću, čak i ako je nestala struja.

  • Imam kućnog ljubimca. Kako TaHoma® postupa u vezi sa životinjama u kući i oko nje? (34) 12.10.2018
    Montirana su tri tipa detektora sa različitim nivoima detekcije. Sve je na svom mestu tako da vaš ljubimac može slobodno da se kreće ne ometajući TaHoma® i vašu povezanu opremu.
  • Koje su prednosti rešenja TaHoma® u odnosu na druga rešenja koja su dostupna na tržištu? (55) 12.10.2018
    Kreiran od strane kompanije Somfy, TaHoma® ima pristup brojnim predmetima motorizovane opreme koju možete da povežete, što nije slučaj sa drugim brendovima, od telekomunikacionih operatera do novih kompanija. Somfy već ima „bazu opreme“ sa isprobanim i ispitanim veštinama u automatizaciji kuće. Najveći brendovi za očuvanje doma su postali partneri kompanije SOMFY prilikom stvaranja oznake „TaHoma® Compatible“ (osvetljenje, grejanje, bezbednost, zvuk itd.); tako da kada odaberete TaHoma® rešenje kompanije SOMFY, vi birate pouzdanost i visok stepen kompatibilnosti.
  • Kako Somfy upravlja mojim ličnim podacima? (26) 12.10.2018
    Somfy je uvek stavljao naglasak na bezbednost podataka o korisniku, posebno nakon dolaska interneta i povezanih predmeta. Naši serveri su veoma bezbedni i SOMFY je posvećen zaštiti podataka naših klijenata kroz rigoroznu politiku bezbednosti i poverljivosti.
  • Koji je položaj programa TaHoma® kad je u pitanju bezbednost? (24) 12.10.2018
    Proizvedeno u Francuskoj, što je garancija kvaliteta i umeća, TaHoma® je opremljena sa io-homecontrol ili RTS tehnologijama, koji su vlasnički i obezbeđeni protokoli kompanije Somfy na tržištu. Emitovanje komandi poslatih povezanim uređajima koristi jedinstvene ključeve za šifrovanje za svaku instalaciju. Naša bezbednost je na istom nivou kao bankarski podaci, a bezbednost prenosa je tu kako biste bili sigurni da niko ne može da prodre u vašu instalaciju. TaHoma® je vodeće okruženje za automatizaciju kuće koje ima sertifikat za bezbednost od strane lidera u toj oblasti: SySS Gmbh.
  • Kako da izaberete sistem za automatizaciju kuće koji je pravi za vas? (31) 12.10.2018

    Zašto odabrati TaHoma®?

    To je najbolji izbor ako želite otvoreno i proširivo rešenje za početak povezivanja druge opreme kao što su roletne, skrinovi, zasenčivači ili tende. Omogućiće vam da jednostavno dodajete drugu opremu koju su proizveli kompanija Somfy i njeni partneri (osvetljenje, termostati, kamere itd.) kako projekat bude rastao.

    Zašto odabrati Connexoon?

    Odaberite Connexoon ako želite da povežete samo prozore (roletne, spoljne venecijanere itd.), opremu za pristup kući (kapije, garažna vrata, alarmi itd.) ili terasu (tende, spoljašnje osvetljenje itd.). 

  • Kako da saznate da li je vaša oprema kompatibilna? (28) 12.10.2018

    Koji proizvodi su kompatibilni sa TaHoma®?

    Svi Somfy radijski proizvodi (RTS, io-Homecontrol), alarmni sistemi i povezani uređaji (termostat, kamere, brave) su kompatibilni. Ako je vaša kuća opremljena uređajima sa kablovima, oni mogu biti kompatibilni dodavanjem Somfy radijskih mikromodula. Pogledajte kompletnu listu proizvoda kompatibilnih sa TaHoma® kompanije Somfy i njenih partnera.

    Koji proizvodi su kompatibilni sa Connexoon?

    Ovaj sistem može posedovati io-homecontrol protokol ili RTS protokol. Izaberite verziju Connexoon sistema koja odgovara protokolu vašeg motorizovanog sistema i preuzmite određenu aplikaciju za vašu opremu. Kliknite ovde za kompletnu listu opreme koja je kompatibilna sa Connexoon sistemom

  • Somfy lista za proveru (82) 12.10.2018

    Stavke koje treba proveriti na početku:

    1. Da li imate dobru internet vezu? Internet veza je potrebna za povezivanje opreme.

    2. Kompatibilni proizvodi zavise od sistema za automatizaciju kuće koji izaberete. Za više informacija pogledajte prethodno pitanje.

    3. Da biste optimizovali radijski opseg, preporučujemo vam da sistem stavite na otvoreni prostor na sredini kuće.